Toimituskäytäntö

Toimitustavat

Tarjoamme asiakkaille useita eri toimitustapoja. Tuotteet voit tilata suoraan kotiisi tai valitsemaasi noutopisteeseen. 

 

Matkahuolto – Lähellä-paketti

Jaetaan valitsemaasi Matkahuollon noutopisteeseen.

Hinta:

4,90€ – Ilmainen yli 70€ tilauksille.

Toimitusaika:

Pääsääntöisesti 1–3 työpäivää.

Lisätietoa:

Seitsemän päivän säilytysaika pakettiautomaatissa ja noutopisteissä, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.

Matkahuolto – Kotijakelu

Lähetys toimitetaan vastaanottajan ovelle. 

Vastaanottajalle ilmoitetaan saapuvasta paketista tekstiviestillä jakeluajan sopimiseksi.

Hinta:

15,90€

Toimitusaika:

Pääsääntöisesti 1–2 työpäivää.

Lisätietoa:

Mikäli lähetystä ei saada toimitettua ensimmäisellä jakoyrityksellä on lähetys noudettavissa Matkahuollon pisteestä. Lähetys säilytetään Matkahuollolla yhteensä 7 päivää, jonka jälkeen lähetys palautetaan lähettäjälle.

Postipaketti

Jaetaan valitsemaasi Postin noutopisteeseen.

Hinta:

5,90€ – Ilmainen yli 70€ tilauksille.

Toimitusaika:

Pääsääntöisesti 1–3 työpäivää.

Lisätietoa:

Saat ilmoituksen tekstiviestillä kun lähetys on noudettavissa.

Posti – Express

Vastaanottajaa ei kontaktoida erikseen toimituksen yhteydessä.

Hinta:

15,90€

Toimitusaika:

Jako pääsääntöisesti seuraavana työpäivänä klo 16 mennessä.

Lisätietoa:

Paketti on noudettavissa lähimmästä Postin toimipisteestä, jos asiakasta ei tavoiteta jaon yhteydessä.

Tilauksenkäsittely

Toimitamme verkkokauppatilauksia aina arkipäivisin. Pyrimme toimittamaan tilaukset mahdollisimman pian ja varastosta löytyvät tuotteet toimitamme tyypillisesti jo samana tai seuraavana arkipäivänä. Tilaustuotteiden toimitusaika ilmoitetaan aina tilaustuotteen yhteydessä.

Mikäli osa tilauksen tuotteista valmistetaan lopullisesti vasta tilauksen jälkeen tai mikäli tuotteet sijaitsevat Turun varastomme ulkopuolella, voi toimituksessa tällöin kestää pidempään. Poikkeuksellisen pitkistä toimitusajoista ilmoitamme tuotteen tilauksen yhteydessä. Jos tuote on päässyt loppumaan esim. saldovirheen takia, ilmoitamme asiakkaalle mahdollisimman pian tilauksen jälkeen. Näissä tapauksissa asiakas voi peruuttaa tilauksensa, vaihtaa vastaavaan tuotteeseen tai asiakas voi jäädä odottamaan täydennystilauksen saapumista. Mahdollisten ennakkotilausten saatavuusarviot ovat aina suuntaa-antavia ja toimitusaikataulusta ilmoitetaan tuote- ja tilaussivulla.