Ilmainen toimitus yli 100 euron tilauksiin!

Ehdot

Säännöt ja ehdot

1. Yleistä

Seuraavat säännöt ja ehdot koskevat Woobs Design -verkkokauppaa ja sivustoa woobs.fi. Selaamalla sivustoa tai tilaamalla tuotteita hyväksyt alla olevat ehdot. Lue säännöt ja ehdot huolellisesti, sillä ne sisältävät tärkeää tietoa. Jos sinulla on kysyttävää tuotteista, säännöistä, ehdoista tai sivustostamme, ota ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluun.

Sivuston omistaa ja sitä hallinnoi Misdeal Oy, Y-tunnus 2647573-3, Ilpoistentie 16a, 20740 Turku (jäljempänä "Woobs").

Woobs pidättää oikeuden päivittää, muuttaa ja peruuttaa sivuston ehtoja ja sääntöjä siitä erikseen ilmoittamatta. Tilauksiin sovelletaan niitä sääntöjä ja ehtoja, jotka ovat olleet voimassa, kun tilaus on tehty. Nämä säännöt ja ehdot on laadittu Suomen lain mukaisesti ja ne päivitetään vastaamaan kulloinkin voimassa olevaa lainsäädäntöä.

Näiden ehtojen lisäksi verkkokaupassamme sovelletaan muita sivustoltamme löytyviä ohjeita ja ehtoja. Tutustu myös ohjeisiin ja ehtoihin, jotka löytyvät seuraavilta sivuilta: lahjakortit, toimitustavat, palautukset, takuu ja tuki.

Verkkokauppa sisältää linkkejä muille sivustoille, joita Woobs ei omista tai hallinnoi. Woobs ei ole vastuussa linkitettyjen sivustojen sisällöstä, eikä myöskään vastaa mahdollisista vahingoista, joita voi aiheutua niiden käytöstä.

2. Tietosuoja

Ole ystävällinen ja lue tietosuojaselosteemme. Tietosuojaselosteessa on kerrottu, kuinka Woobs kerää, käyttää, käsittelee ja säilyttää asiakkaiden henkilötietoja. Tietosuojakäytäntö koskee Woobsin verkkosivuja ja kaikkia Woobsin tarjoamia tuotteita sekä palveluita.

3. Tilausehdot

Tilaajan tulee olla vähintään 18-vuotias. Asiakkaan tulee myös toimittaa Woobsille toimitusosoite ja tarvittavat lisätiedot, kuten sähköposti ja puhelinnumero. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen. Ostoskoriin lisätyt tuotteet eivät ole varattuja asiakkaalle, ennen kuin tilaus on tehty verkkokaupan kassalla ja tilauksesta on lähetetty tilausvahvistus asiakkaan sähköpostiin.

a. Sopimus ja tilausvahvistus
Tilaus on sitova, kun asiakkaalle on lähetetty tilausvahvistus asiakkaan antamaan sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse asiakkaalle kun Woobs on vastaanottanut tilauksen ja maksun.

b. Hinnat, valuutta ja käsittelykulut
Kaikki verkkokauppamme hinnat on merkitty Euroissa (€) ja hinnat sisältävät ALV:n. Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja tarjouksia.

c. Alennukset ja tarjouskoodit
Woobs tarjoaa välillä tarjouksia ja alennuksia, joko alennuskoodia vastaan tai ilman koodia.

Tarjouskoodit ovat normaalisti voimassa vain kerran/asiakas. Tämän jälkeen koodi lakkaa toimimasta. Tarjouksia ja alennuksia ei voi lisätä tilaukseen enää tilausvahvistuksen jälkeen. Tämän vuoksi on tärkeää, että asiakas varmistaa tarjouskoodin rekisteröitymisen ennen vahvistusta ja maksua.

Alennus- ja tarjouskampanjat ovat voimassa Woobsin erikseen ilmoittaman ajan.

d. Maksutavat
Woobs Design -verkkokaupan tilaukset (osoitteesta https://woobs.fi) voi maksaa erilliseltä maksutavat-sivulta löytyvillä maksutavoilla.

e. Toimitukset
Woobs pyrkii lähettämään heti varastosta löytyvät tilaukset 3-6 arkipäivän sisällä tilausvahvistuksesta.

Kun tilaus on lähetetty, lähetetään asiakkaalle automaattisesti sähköpostitse lähetysvahvistus. Mikäli toimitus viivästyy yli 20 päivän pituiseksi, on asiakkaalla oikeus kaupan purkuun. Mikäli asiakas haluaa purkaa kaupan, tulee hänen ottaa yhteyttä Woobsin asiakaspalveluun.

Woobsilla on oikeus yksittäistapauksissa hylätä asiakkaan tilaus. Woobs ei takaa verkkokaupan tuotteiden saatavuutta kaikissa tilanteissa. Mikäli jotain tuotetta ei poikkeuksellisesti ole saatavilla, Woobs ilmoittaa tästä asiakkaalle ja toimittaa vain saatavilla olevat tuotteet. Woobs hyvittää asiakkaalle toimittamatta jääneet asiakkaan maksamat tuotteet.

Woobs ei vastaa mahdollisista vahingoista, jotka ovat johtuneet arvioidun toimitusajan ylittymisestä. Esim. juhlapyhien aikaan voivat toimitusajat olla hieman pidempiä.

Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Kuljetus kotiin tai noutopisteeseen
Pienikokoinen tilaus (ei mahdollista seurata) voidaan toimittaa suoraan asiakkaan postilaatikkoon. Jos tilaus ei mahdu postilaatikkoon, viedään tilaus lähimpään Postin noutopisteeseen ja asiakkaalle lähetetään saapumisilmoitus postitse.

Isokokoinen tilaus lähetetään joko valittuun noutopisteeseen tai asiakasta lähimpään Postin noutopisteeseen. Noutamattomien tilausten summa palautetaan asiakkaalle, mutta Woobs pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta 20 € hyvitystä aiheutuneista kuluista.

Pidätämme oikeuden toimittaa tilatut tuotteet asiakkaan valitsemasta toimitustavasta poikkeavalla tavalla ilman erillistä ilmoitusta.

Nouto myymälästä
Toimitus on ilmainen kaikille tilauksille, jotka valitaan toimitettaviksi Woobs Design -myymälään. Asiakkaalle lähetetään sähköpostitse saapumisilmoitus, kun toimitus on noudettavissa. Myymälöiden yhteystiedot löytyvät verkkosivuiltamme myymälät-sivulta.

Kun asiakas noutaa tilauksensa myymälästä, tulee hänellä olla mukanaan tilaustunnus ja voimassa oleva henkilöllisyystodistus. Mikäli asiakas ei itse pääse noutamaan pakettiaan myymälästä, voi hän valtuuttaa valitsemansa henkilön noutamaan paketin. Valtuutetulla henkilöllä tulee tällöin olla mukanaan valtakirja, tilausnumero ja voimassa oleva henkilöllisyystodistus.

Paketti tulee noutaa myymälästä 14 päivän sisällä siitä, kun asiakkaalle on lähetetty saapumisilmoitus. Noutamattomien tilausten summa palautetaan asiakkaalle, mutta Woobs pidättää oikeuden veloittaa asiakkaalta 20 € hyvitystä aiheutuneista kuluista.

Lisätietoja tarjoamistamme toimitustavoista löydät verkkokauppamme toimitustavat-sivulta.

4. Vaihdot ja palautukset

Woobsin palautusehdot
Woobs tarjoaa 14 päivän palautusoikeuden tilatuille tuotteille. Tämä tarkoittaa sitä, että asiakkaalla on oikeus palauttaa tilaamansa tuotteet 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden täytyy olla käyttämättömiä, etikettien ja hintalappujen tulee olla paikoillaan ja tuotteiden täytyy olla myyntikuntoisia. Palautettavat tuotteet pakataan mahdollisimman samanlaisesti, kuin ne oli pakattu saapuessaan.

Emme lunasta postiennakkona tai jälkivaatimuksena tehtyjä palautuksia.

Asiakas on velvollinen käsittelemään palautettavia tuotteita varoen ja on asiakkaan vastuulla palauttaa tuotteet myyntikuntoisina. Mikäli tuotetta on käytetty tai käsitelty huolimattomasti, asiakas vastaa tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka.

Mikäli palautus koskee viallisia tuotteita, noudatetaan niiden palautuksessa hyvityskäytäntöä, josta voit lukea lisää alta, kohdasta Hyvitykset.

Mitä tuotteita ei voi palauttaa?
Woobs ei vastaanota palautuksina:

  • (a) Alusvaatteita tai uima-asuja, joiden pakkauksen sinetti on rikki tai tuotteita, jotka voidaan Woobsin toimesta katsoa käytetyiksi (jos tuotteissa on käytönjälkiä, jotka eivät synny normaalin sovittamisen yhteydessä).
  • (b) Kosmetiikkaa tai korvakoruja, jotka on irrotettu tai avattu alkuperäispakkauksesta.
  • (c) Tuotteita, jotka valmistetaan tai joita muunnellaan asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Tilauksen peruuttaminen
Tilauksen voi peruuttaa 14 päivän sisällä paketin vastaanottamisesta ilmoittamalla siitä Woobsille sähköpostilla tai lähettämällä palautusilmoituksen verkkokaupan asiakassivuilla. Tuotteet palautetaan paketissa, johon liitetään mukaan tilauksen yhteydessä toimitettu palautuslomake tai jälkeenpäin verkkokaupan palautukset-sivulta tulostettava palautuslomake (tai vastaavat tiedot sisältävät lomake).

Hyvitys
Mikäli asiakas peruu/palauttaa tilauksensa näiden ehtojen mukaisesti, hyvitetään hänelle ostosumma kokonaisuudessaan ja toimituskulut edullisimman perustoimituskulun mukaan.

Woobs ei ole velvollinen palauttamaan lisätoimituskuluja, jotka johtuvat siitä, että asiakas on valinnut toimitustavoista jonkin muun, kuin edullisimman perusvaihtoehdon.

Woobs palauttaa maksusuorituksen asiakkaalle viimeistään 14 päivän sisällä siitä, kun Woobs on vastaanottanut asiakkaan palauttamat tuotteet.

Woobs pyrkii mahdollisuuksien mukaan hyvittämään maksun samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu. Woobs ei peri asiakkaalta maksusuorituksen palauttamisesta mitään kuluja. Woobs pidättää oikeuden periä palautuksesta aiheutuvat kulut asiakkaalta.

5. Virheelliset tuotteet

Woobs tarkistaa kaikki tuotteet huolellisesti, ennen kuin ne lähetetään asiakkaalle.

Mikäli asiakas vastaanottaa viallisen tuotteen tai puutteellisen lähetyksen, tulee hänen reklamoida siitä Woobsin asiakaspalveluun seitsemän (7) päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta.

Reklamoinnin yhteydessä asiakkaan tulee myös ilmaista syy tuotteen reklamaatiolle. Tämän jälkeen asiakkaan tulee suorittaa palautus Woobsin palautusohjeiden mukaan. Kun viallinen tuote on saapunut takaisin Woobsille, käsitellään reklamaatio ja tuote joko korjataan, vaihdetaan uuteen tai hyvitetään 14 vuorokauden sisällä.

Woobs vastaa tuotteiden mahdollisista virheistä Suomen lainsäädännön mukaisesti ja noudattaa kuluttajaviranomaisten suosituksia. Erimielisyystilanteissa voit saattaa asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi (www.kuluttajariita.fi tai p. 029 566 5200.

Ota yhteyttä Woobsin asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@woobs.fi.

6. Vastuut

Woobs pidättää oikeuden peruuttaa tilaus, mikäli Woobsin verkkosivuilla on ollut selkeä virhe hintatiedoissa (esim. Tuotteen hinta on merkitty huomattavasti alhaisemmaksi tai korkeammaksi tai jos hinnaksi on merkitty 0 €). Edellä mainituissa tapauksissa Woobsin tulee viipymättä ottaa yhteyttä asiakkaaseen ja kertoa virheellisestä hinnasta.

Woobsin sivuilta löytyvien tekstien ja kuvien kopiointi, lataaminen, siirtäminen tai muu vastaava toiminta on kiellettyä, ellei sitä ole erikseen ja kirjallisesti Woobsin puolelta sallittu.

Woobs ei vastaa virheistä, joita sivuston teksteissä tai kuvissa saattaa esiintyä. Woobs pyrkii kuvailemaan ja valokuvaamaan woobs.fi sivustolla myytävät tuotteet tarkasti, mutta pienet värivaihtelut kuvan ja fyysisen tuotteen välillä ovat mahdollisia ja saattavat johtua esimerkiksi verkkoselaimesta tai tietokoneen näytön väriasetuksista.

Woobs ei ole vastuussa tilauksen myöhästyneestä toimituksesta, mikäli se johtuu tapahtumasta, joka ei ole Woobsin hallittavissa, kuten esimerkiksi sota, tulva, tulipalo, lakko, työriita, työsulku, mellakka, kansankiihotus, ilkivalta, valtiolliset toimenpiteet ja muut vastaavat tapahtumat.

Woobsilla on halutessaan oikeus keskeyttää woobs.fi -sivuston käyttö, esimerkiksi päivitystä varten.

7. Muutokset sääntöihin ja ehtoihin

Mikäli sääntöjä ja ehtoja muutetaan, päivitämme myös alla olevan päivämäärän.

Tämä tiedosto on päivitetty 2018-06-02.